Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

Για καφέ στην Λευκωσία!

Μόλις τα πιτσιρίκια αρχίσουν τα πρώτα βήματα, η απόπειρα να πιεις ένα καφέ γίνεται άθλος!

Ευτυχώς έχουμε εντοπίσει δύο εναλλακτικές επιλογές.

Gloria Jeans Έγκωμης και Second Cup σε απόσταση αναπνοής!

Και στα 2 υπάρχουν μικροί παιδότοποι όπου μπορείς τουλάχιστον να ελπίζεις ότι το παιδάκι σου θα απασχοληθεί για κανένα δεκάλεπτο να πιεις μια γουλιά καφεδάκι! Προτιμώ το Gloria Jeans γιατί η οπτική επαφή με τα παιχνίδια είναι άμεση και απορώ πως δεν έχουν εφαρμόσει σύστημα κρατήσεων για τα πρώτα τραπέζια πίστα..ε, παιδότοπος ήθελα να πω!

Εννοείται ότι Κυριακή απόγευμα θέλεις μέσον και στις 2 για να βρεις τραπέζι αλλά οποιαδήποτε άλλη μέρα και ώρα είναι μια καλή ιδέα για οικογενειακή έξοδο!

6 σχόλια:

  1. Ή αλλιώς πας αγοράζεις καφέ και πας στο παρκό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βρε και από το σπίτι τον φτιάχνεις και πας στο πάρκο! Το πως θα τον πιείς εκεί είναι το θέμα μου εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοντα στις 2 αυτες καφετεριες ειναι και μια τριτη λιγο πιο κατω της οποιας το ονομα μου διαφευγει τωρα. Ειναι παντως η αγαπημενη μας ιαθως ο μικρουλης μου απασοχλειτε καλυτερα εκει παρα στις αλλες 2. Ισως επειδη ειναι πιο ανοικτος ο χωρος.Δεν ξερω.Οταν θυμηθω το ονομα θα σας το πω παντως.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάλλον Κλαίρη λες το Coffee Beanery! Ήθελα να το προσθέσω κι εγώ πήγαμε μετά πό πολύ καιρό και είδα ότι κι εκεί έβαλαν παιχνίδια έξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καφετέριες με μικρό παιδότοπο υπάρχουν αρκετές. Παιδότοπος με καφέτέρια, και μάλιστα Costa Cofee, μόνο μία; το Funtastic κοντά στα φώτα Γαβριηλίδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μια άλλη καφετέρια στη λεωφόρο Σταυρού που έχει παιχνίδια για παιδιά και αρέσει πολύ στο γιο μου είναι το Presse καφέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή