Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

Bento!!!

Την λέξη bento την ίδια για πρώτη φορά στο blog emmaslunch που είναι γεμάτο με φοβερές συνταγές και ιδέες για κατασκεύες!

Έκανα μια αναζήτηση στο google και ιδού!

Δείτε και ξετρελαθείτε!

susanyuen.wordpress.com

blogs.babble.com

happylittlebento.blogspot.com



Μερικές μέρες ξυπνάει μέσα μου η εικόνα του να μην δουλεύω, να μένω σπίτι, να φτιάχνω τέτοια φαγητά για την κόρη μου, να σερβίρω πρωϊνό και γεύματα με ορεκτικό, κυριώς πιάτο και επιδόρπιο σε πορσελάνινα σερβίτσια, να φυτεύω λουλούδια και αρωματικά φυτά και να ασχολούμαι με κατασκεύες και χειροτεχνίες. 

Η εικόνα συνοδεύεται πάντα με μια vintage καρέκλα με φλοράλ διακόσμηση 



και ένα σεκρετέρ

Τις υπόλοιπες μέρες ξυπνάω κανονικά!

Αναρωτιέμαι αν το bento lunch χωράει στην ζωή μας αυτήν την στιγμή, αλλά μιας κι εγώ κ η κόρη μου παίρνουμε καθημερινά φαγητό μαζί μας, θα προσπαθήσω να το δοκιμάσω! 

Σίγουρα θα το τρώμε με περισσότερη όρεξη από το τοστ σε αλουμινόχαρτο ή το κριθαράκι ατάκτως ερημένο σε τάπερ. 

12 σχόλια:

  1. πω πω,τι τέλεια που είναι όλα!! πως θα πάρουμε ιδέες βήμα-βήμα για την κατασκευή bento γεύματος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν τα καταφέρω φιλενάδα θα ακολουθήσουν οδηγίες! προς το παρόν δες τα λινκ από τις φωτογραφίες που έβαλα, απλά είναι όλα στα αγγλικά :)

      Διαγραφή
  2. Εν πράμα, τουτο το όνειρο σου να είσαι σπίτι είναι και δικό μου.

    Κατα τ αλλα, με ετσι παρουσίαση δύσκολο να αντισταθείς να δοκιμάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και στους καιρούς που ζούμε ξέρεις τι κολλάει; Πρόσεχε τι εύχεσαι γιατί μπορεί και να το πάθεις!

      Διαγραφή
  3. Τί ωραία Δέσποινα! Το τελευταίο με τα φορμάκια σιλικόνης για cupcakes είναι απλό! Ας αρχίσουμε από εκεί!
    Για το σεκρετέρ και την καρέκλα τί να πω... Μου άρεσαν εξίσου κι αυτά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι από τα απλά θα ξεκινήσουμε! Έχω κολλήσει με την ιδέα και για την μικρή και για μένα!

      Καρέκλα και σεκρετέρ, αχ...τα αγαπώ!

      Διαγραφή
  4. Ksereis oti sto diplano spiti menw egw.... :-)
    Agorasa tou sizigou lunch box exontas afta sto mialo mou (i kori akoma na paei sxolio).. den kserw ti antidrasi tha exei an tou to kanw me xaritomenies. Tha to dokimasw avrio...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειτόνισσα έλα να πιούμε καφέ! Από που πήρες το lunch box; Καλή επιτυχία με τις χαριτωμενιές!

      Διαγραφή
  5. καλά αυτά δεν θέλεις να τα φας παρά μόνο να τα θαυμάζεις....πανέμορφο φαγητό!! χε χε...όσο για το όνειρο του να είσαι σπίτι...ήταν και δικό μου όνειρο κι εδώ κι ένα μήνα πήρα τις αποφάσεις μου και το ζω...Τρομερό το ρίσκο..μα κι υπέροχο ταυτόχρονα!!φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα το πρόβλημα μου είναι ότι δεν έχω αυτό το όνειρο κάθε μέρα! Τις υπόλοιπες μέρες ονειρεύομαι ακόμα επαγγελματικές επιτυχιές! Ξέρω, πρέπει να το κοιτάξω :) Φιλιά και σ' εσένα και όλα να πάνε τέλεια!

      Διαγραφή