Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Αρχίζοντας!

Είμαι η Δέσποινα, η μαμά της Μαρίνας. Ζω στην Κύπρο τα τελευταία 7 χρόνια και πριν 19 μήνες έγινα μαμά.

Από τότε άρχισα να διαβάζω οτιδήποτε σχετικό με μωράκια και παιδάκια μπορούσα να βρω στο διαδίκτυο και μεταξύ αυτών πολλά ιστολόγια μαμάδων!

Μου μπήκε λοιπόν η ιδέα να ξεκινήσω κι εγώ ένα για τις μαμάδες που ζουν στην Κύπρο (όσο και να έψαξα δεν βρήκα παρά μόνο κάποια στα αγγλικά).

Θα γράφω για δραστηριότητες που μπορούμε να κάνουμε με τα παιδιά μας, ιδέες για γενέθλια και βαφτίσεις, αγορές, συνταγές και άλλα!

Ελπίζω να τα λέμε λοιπόν!

3 σχόλια:

  1. Φιλεναδα με εξεπληξες ευχαριστα.!!Τελεια ιδεα.Καλη επιτυχια σου ευχομαι.
    Τι θα γινει ομως το blog οταν βρεια σε αλλη χωρα α=καλυτερη δουλεια και σε χασουμε?Θα μεινει ορφανο?χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαμά στην Κύπρο, Δέσποινα σε χαιρετώ, βρήκα το μπλογκ σου από το eimaimama.gr, έχω φτιάξει και εγώ ένα χώρο για μέλλουσες μαμάδες,μιας και δεν είμαι μαμά ακόμη αλλά λατρεύω το άθλημα ;) θα χαρώ πολύ να τα λέμε και να οργανώνουμε διάφορα μιας και από όσο ξέρω και από ότι βλέπω είμαστε ανοργάνωτοι εδώ στην Κύπρο σε ότι αφορά τα μωράκια, τις μαμάδες και γενικά. Φιλιά, Άντρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή