Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Τα πρώτα γενέθλια!

Είναι Παρασκεύη και κανονικά θα έπρεπε να γράψω προτάσεις για το Σαββατοκύριακο, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει τίποτα!

Συνεχίζονται τα θεατρικά "Για Φαντάσου" και "Η κόρη του Φεγγαριού" για τα οποία έχω γράψει εδώ. Αλήθεια πήγε κανείς σας; Εντυπώσεις;

Μιας κι έπιασα τα θέματα των γενεθλίων πρόσφατα θα γράψω για τα πρώτα γενέθλια της μικρής μου (τότε αυτό το μπλόγκ δεν υπήρχε ούτε ως ιδέα)!





Για κάποιο λόγο δεν μου άρεσε το "1" ως θέμα γενεθλίων και έτσι είχαμε θέμα το ψαράκι, εμπνευσμένο από το ζώδιο της μικρής!

Η τούρτα ψαράκι από το Tony's sugart



Με πολλή βοήθεια από μια φίλη καλλιτέχνιδα που μου έφτιαξε τα πατρόν και μου έδωσε αναλυτικότατες οδηγίες, φτιάξαμε χειροποίητα προσκλητήρια!




Μέσα το κειμενάκι ήταν

Το Μάρτιο γεννήθηκα γι’ αυτό είμαι ψαράκι,
τα πρώτα μου γενέθλια γιορτάζω με παρτάκι!
Μου έχει πάρει ο μπαμπάς σούπερ φορεματάκι
Και θέλουνε και στα μαλλιά να βάλω κοκκαλάκι!
Σας περιμένω σπίτι μου, θα έχουμε γλυκάκι
Κι αν μ’ έχει μάθει η μαμά...θα σβήσω και κεράκι!

Στο σπίτι μου στις 20/03/2011, στις 17:00.
Φέρτε και τους γονείς σας!
Η ίδια φίλη έφτιαξε και μου έστειλε και βιβλίο ευχών γενεθλίων, το οποίο σας προτείνω να υιοθετήσετε ως ιδέα, αφού μπορείτε να ζητήσετε από τους καλεσμένους να γράψουν τις ευχές τους εκεί αλλά και να κολλήσετε μέσα τις διάφορες κάρτες για να τις έχετε για ενθύμιο!







Εντάξει δεν ήταν πολύ ιδανικό διακοσμητικά το ψαράκι και τα υπέροχα ψαράκια που μου έστειλε άλλη μια υπέροχη φίλη για να χρησιμοποιήσω στην διακόσμηση, χάθηκαν κάπου στην διαδρομή Θεσσαλονίκη - Εύβοια - Λευκωσία!











Τα δώρα για τα παιδάκια ήταν παιχνίδια για το μπάνιο, αυτοκόλλητα τοίχου ψαράκια και πλαστικά ψαράκια!

Μια ακόμα ιδέα που μου άρεσε πολύ ήταν το δωράκι που πήραμε από την νονά μετά τα γενέθλια. Αφού ήρθε Κύπρο για να βοηθήσει την βαφτιστήρα της να φυσήξει το κερί και τράβηξε πολλές φωτογραφίες έφτιαξε ένα photobook με φωτογραφίες από τον πρώτο χρόνο της μικρής με το πρόγραμμα photomemories! Κάποιος πρέπει να την μιμηθεί και φέτος!

Για τα φετινά γενέθλια ακόμα δεν έχω αποφασίσει το θέμα. Η μικρή δείχνει μια προτίμηση στην Dora και στην Hello Kitty, αλλά σκέφτομαι μήπως αυτές τις αφήσουμε για τα επόμενα χρόνια που θα μπορεί να τα ζητήσει μόνη της και ίσως να τα χαρεί περισσότερο και φέτος να κάνουμε κάτι πιο παιδικό!

6 σχόλια:

  1. Ολόψυχα, θερμά, χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλα!

    Ωραίες οι ιδεες σου, αλλα οι δικες μου μεγαλώσαν για τέτοια πάρτυ, κρίμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι ποια ηλικία κάνουμε τέτοια πάρτυ; Μετά πάνε κάπου μόνοι με τους φίλους τους;

      Διαγραφή
    2. Για παράδειγμα η μεγάλη - 10 χρ - που έχει πάρτυ το Σαββάτο, θα την πάρω και θα φύγω, μετά την Τρίτη/Τετάρτη τάξη φεύγουν συνήθως οι γονείς, δεν μας θέλουν μαζί τους!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά, να χαίρεστε το μικρό σας ψαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή